Cine-s Eu?

Martie 10, 2008 § 4 comentarii



Exista o intrebare ce strabate inima universului… „Cine sunt eu…?”

Cred ca nu exista nicio persoana care sa nu se fi intrebat macar odata „Cine sunt eu?” „De unde vin?” sau „Unde ma duc?”. Pt multi a ramas o enigma… Eu mi-am gasit identitatea in Hristos.Am inteles ca exista un Dumnezeu care ma iubeste atat de mult incat a dat pe unicul lui fiu sa moara pt mine(si pt tine…)*.Am inteles ca viata nu are rost daca nu ajungi sa il cunosti in mod personal pe cel ce te-a creat.Cine ar putea stii mai bine pt ce a fost omul creat daca nu cel ce l-a creat.Si daca e sa ne gandim logic… cine cunoaste mai bine o masina,decat cel ce a conceput proiectul? Si cine cunoaste mai bine omul… daca nu Dumnezeu care l-a creat…

 Oamenii nu te vor intelege niciodata cu adevarat… Pt ca tu esti unic(a) si nu e nimeni ca si tine, in concluzie nu poti fi inteles(a) pe deplin de nimeni. Daca tanjesti dupa cineva care sa te inteleaga … Apeleaza la cel care o poate face…Daca nu ai gasit inca raspunsul la intrebarile de mai sus… Cauta-l pe Dumnezeu.El e mereu disponibil pt tine…

Intelege ca viata e prea scurta sa amani intalnirea ta cu Dumnezeu. Maine poate fi prea tarziu…

                                                                                                                                                Florentina

*Ioan 3:16

Tagged:

§ 4 Responses to Cine-s Eu?

  • Lavynutza spune:

    😉 f nice sis,Gbu si ai grija de tine.Esti o pers speciala :*

  • Tibi spune:

    „Cine sunt eu..?” sau..” Ce sunt eu ? ”
    Vant izbit in peretii intunericului…raza de lumina ce lupta sa pastreze viata…
    Fapte reci care ma schimba…ochii fierbinti ce ard, cu greu plang si mult suspina..
    Spirit si trup… incerc sa-mi controlez trupul…sa il invat sa reziste la tot ce se intampla….si..pastrez legatura cu divinitatea.. dorind sa-mi creez mie, spiritului, o eternitate placuta ….

    http://tiberiu.blog.com

  • Adrian Butisanu spune:

    Eu.Cine sunt eu? Un punct minuscul in aceasta lume, ca o stea printre milioane de alte stele. Dar totusi fiecare are viata lui. Pe cat de mica, pe atat de smnificativa. Am si eu povestea mea ca toata lumea Iar cand eu nu voi mai fi o stea acolo , in indepartatul si gigantul univers va straluci pentru mine,in amintirea mea, pierduta printre mii de alte stele. Eu sunt o fiinta, un om cu sentimente. Un om care incearca sa-si croiasca un drum in viata, un om care incearca sa-i dea vietii rost.
    Sunt un suflet printre milioane de alte suflete , caruia ii place viata. Pentru a putea duce o viata plina de bucurie si fericire este nevoie sa ne cunoastem, sa ne intelegem, sa ne respectam si sa ne ajutam aproapele, pentru a putea trai impreuna , fara a ne face rau unul altuia.
    Eu incerc sa fiu o fire vesela si optimista,pentru a putea merge mai departe. Cu totii incercam de mici sa invatam cat mai bine, insa nu doar la scoala trebuie sa invatam, ci ar fi foarte bine sa invatam si din propriile noastre greseli, pentru a le evita si a duce o viata plina de fericire. Este bine sa incercam sa fim mai buni unii cu altii, pentru ca in fata lui Dumnezeu suntem diferiti dar egali si pentru ca fiecare sa poata fi mandru sa spuna EU. Iuga Iza

  • Razvan Pop spune:

    Frumos.Ma gasesc si eu la inceputurile blogging-ului.Te astept sa treci pe la mine. Te stiu din Betel Oradea.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Cine-s Eu? at Lavinia Florentina Rad.

meta

