Rugaciune

Martie 12, 2008 § 2 comentarii


Ma uit la viata mea acum
Si vad tot ce nu-I bine
Ai mila astazi tu Isus..
Si schimba-ma pe mine

Sunt vinovat si am gresit
Si stiu,m-am departat
Ai mila Doamne spala-ma
De greul meu pacat

Mai este inca pt mine
Un strop de har Divin
Imi cer iertare Domnul meu
Si-n fata Ta m-anchin

Mai vino iarasi ca `nainte
Vorbeste-mi iar acu`
Si eu sa tac si sa ascult
Tot ce-mi vei spune Tu

Invata-ma Isuse scump
Sa-mi pun fermoar pe gura
Sa fiu unealta ta de-cum
Si sa stau in spartura

Invata-ma sa stau de-acum
Mereu mereu cu Tine
Sa nu mai cad Isuse drag
Cand incercarea vine

Invata-ma sa inteleg
Pe cei din jurul meu
Sa fiu un sprijin pt ei
Atunci cand dau de greu

Invata-ma sa nu mai vreau
Nimica altceva
Decat in toate si in tot
Sa fac doar voia Ta

9 martie 2008
Lavinia Florentina Rad

§ 2 Responses to Rugaciune

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Rugaciune at Lavinia Florentina Rad.

meta

