Viata mea…

Martie 29, 2008 § Lasă un comentariu


 Matematica vietii : Om – Dumnezeu = 0 !

Personal vad viata mea asemeni unei viori… Fara Dumnezeu nu mi-as avea rostul…
El e maestrul inimii mele si fara el ori s-ar pune praful pe corzile vietii mele.. ori ar suna fals.
Cu Dumnezeu mi-am gasit rostul in viata… El a dat sens vietii mele si culoare…
Daca vioara mea suna si canta o melodie ce patrunde…cred ca nu merita felicitata vioara… ci Maestrul!
Inca ceva.. o vioara cu cat e mai veche,mai folosita,cu atat e mai valoroasa si suna mai bine… Cu cat te lasi folosit de Dumnezeu,si cu cat lucrezi cu talantii ce ti i-a dat Dumnezeu… Cu atat vei avansa si talantii se vor inmulti…

This is the way i see things…

Tagged: , ,

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Viata mea… at Lavinia Florentina Rad.

meta

