E tot mai rau…

Septembrie 6, 2008 § 7 comentarii


Ma uitam azi la televizor din intamplare si am ramas socata de statisticile pe care le-am auzit referitoare la droguri.150.000 de oameni,cu preponderenta tineri sunt dependenti de droguri in tara noastra.Desigur acestea sunt doar statistici… numarul real e mult mai mare.Oameni care mor incet si lumea mai degraba ii ocoleste…

“O prietena mi-a dat o doza de cannabis… mi-a placut senzatia… la scurt timp am ajuns la drogurile injectabile.Am dureri mari in fiecare dimineata.pt mine deja expresia –vreau sa mor- e deja parte din vocabularul meu zilnic.Prietenii m-au parasit din cauza faptului ca ma drogam iar acum pt fiecare clipa de placere platesc cu viata mea…”sunt cuvintele unei tinere fete… Una din putinele personae care isi recunosc starea si una din victimele enorm de numeroase pe care le-a facut drogurile in special in ultima vreme.

Dumnezeu ii iubeste lafel de mult si pe ei ca si pe tine… Daca il iubesti pe Dumnezeu ar trebui sa te doara de ceea ce se intampla… si sa actionezi intr-un fel…

Daca nu te intereseaza… intreaba-te daca nu ai cumva o  problema in relatia ta cu Dumnezeu…

Ei au nevoie de ajutor…Daca nu poti face altceva roaga-te pt ei si ca Domnul sa ridice oameni care sa faca ceva!

Nu sta de-o parte…

Fii o mana intinsa!

Fii un sprijin!

Tagged:

§ 7 Responses to E tot mai rau…

  • farasens spune:

    ce le putem face noi ?

  • raul spune:

    si eu am incercat marijhuana…si intr-adevar k atunci cand stai si te gandesti la tine si la Dumnezeu iti pare rau,mai ales daca l-ai cunoscut pe Dumnezeu…eu am crescut la biserica babtista deoarece bunicii mei erau babtisti dsar parintii mei sunt ortodoxi,asta nu conteaza k tot acelasi Dumnezeu e si acolo…vreau sa subliniez k eram si eu prezent in programele copiilor de sarbatori si chiar am ajuns sa fiu si prezent in grupul de tineri al bisericii si anturajul m-a schimbat fff mult si nu e o scuza pt k nu ei m-au fortat sa fiu ce sunt ci am devenit f influentabil si am uitat sa fiu copilul lui Dumnezeu si recunos k simt un gol….am ajuns sa merg doar la sarbatorile mari la biserica…si ma simt…fff naspa…uneori simt k am nevoie de un impuls sa devin ce am fost…am si prieteni din cadrul bisericii care erau cu mine de mici in programe si acum sunt in comitet si eu m-am rataci…am poate nevoie de un sfat….ms mult

  • andrei spune:

    @Raul
    Ca tine am fost şi eu odată …
    Cred, sunt sigur de asta că trebuie să învingi orice fel de teamă, de ruşine şi să te întorci la Dumnezeu pentru că El te aşteaptă cu braţele deschise. Dumnezeu ştia din veşnicie ceea ce ai să faci tu, nu i-ai făcut nici o surpriză însă la fel de mult aşteaptă acum să te întorci cu privirea spre El şi să-L primeşti în viaţa ta.
    Golul pe care îl simţi nu poate fi umplut cu nimic altceva decât cu Dumnezeu pentru că Dumnezeu te-a făcut în aşa fel încât să îl doreşti pe El.
    Ştiu că ai nevoie de Dumnezeu de aceea cred că a venit timpul pentru tine să faci un pas înainte şi nu uita că Satan se luptă pentru sufletul tău – nu-l lăsa să câştige, depinde şi de tine!
    Fii binecuvântat

  • romoflorin spune:

    @Raul,

    ma voi ruga pentru tine! Eu cred ca biserica este mai mult decat o comunitatea bisericeasca, baptista, etc. Este o comnitate divina, in care Duhul Sfant se poate manifesta, este viziunea lui Dumnezeu pentru castigarea sufletelor pentru Hristos, iar cei ce deja sunt ai lui, nu se simt prea bine pana cand nu isi inteleg darul spiritual, menirea, scopul, misiunea. Cand inteleg asta bine, este ca si cum gasesc „o slujba buna” in ceruri. 🙂 Aunci ei stiu in ce directie sa alerge, viata are un scop, semnificatia de sine este hranita in mod Biblic, nevoia ta de a iubi pe altii va fi implinita in felul acesta, cand cineva va fi zidit de tine prin ceea ce faci, iti vor creste aripi. Te lupti, te zbati, esuezi, castigi, dar cu tine este Dumnezeu si cauza ta e divina. Incepi sa traiesti.

    Eu asa vad lucrarea.
    Sa fi binecuvantat!

  • radflorentina spune:

    Multumesc pt implicarea voastra si pt sprijinul de care dati dovada chiar prin aceste putine randuri… continuati sa sprijiniti oameni speciali cu potential enorm ca si Raul.. din oameni ca ei ies adevaratii evanghelisti.. oamenii care au gustat din amarul lumii si-au dat seama de goliciunea ei.. si apoi stiu sa aprecieze dulceata din ochii lui Dumnezeu.
    Fiti toti binecuvantati!

  • raul spune:

    Multumesc mult la toti pt sfaturi,pt sustinerea si pt impulsul pe care mi-l dati si de care am nevoie sa devin ceea ce am fost odata…fiti binecuvantati!!!

  • radflorentina spune:

    Nu vei mai fi ce ai fost odata… vei fi mult mai mult.. nici nu poti sa iti imaginezi! vei reusii!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading E tot mai rau… at Lavinia Florentina Rad.

meta

