Si trece timpul…Si trec eu…

Septembrie 10, 2008 § 3 comentarii


Si trece timpul si trec si eu

Si stau si ma gandesc retras

Ieri a trecut si astazi trece

Si maine-I ultimul meu ceas

 

Si trece timpul si trec eu

Si-ncerc sa il opresc in loc

Dar la momente ce-au trecut

In veci nu pot sa ma intorc

 

Si trece timpul tot mereu

Si tot cu vremea trec si eu

Dar chiar de trupul meu se duce

Ramane viu sufletul meu

 

Si trece timpul si trec eu

Si stau din nou si ma gandesc

Dac-am facut ce-a trebuit

De-a meritat ca sa traiesc

 

Si trece timpul si treci tu

Ia stai si te gandeste-un pic

Ca ieri a fost si astazi este

Dar maine ramane…nimic

10.09.2008,2:00am

Tagged:

§ 3 Responses to Si trece timpul…Si trec eu…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Si trece timpul…Si trec eu… at Lavinia Florentina Rad.

meta

