Să nu mă lași să plec!

Octombrie 4, 2008 § 3 comentarii


  Să nu mă lași să plec nicicând
Oricât mi-ar fi de greu!
Să nu mă lași să plec,Isus,
Din scumpul har al Tău!
.
Sunt mii de voci care-mi vorbesc,
Sunt guri ce rău mă-ndeamnă!
Să nu pot să te părăsesc
Păcatul când mă cheamă!
.
Sunt doar un pește pe uscat
Departe de-a mea casă
Şi cerul e oceanul meu
Şi marea mea frumoasă…
.

Ajută-mi Doamne să-mi păstrez
Viața mea curată,
Şi-atunci când vei veni pe nori
S-ajung și eu acasă

20 noiembrie 2007

Tagged: , , , , , , , , , ,

§ 3 Responses to Să nu mă lași să plec!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Să nu mă lași să plec! at Lavinia Florentina Rad.

meta

