Am nevoie de Tine

Ianuarie 3, 2009 § 3 comentarii


Am nevoie de tine
In fiecare secunda si ceas
In fiecare zi din viata mea
In tot ce-a mai ramas

Am nevoie de tine
In tot ce spun,in tot ce tac
Pt ca in tot si-n toate
Vreau voia Ta s-o fac

Am nevoie de tine
Strans sa ma ti in mana ta
Atunci cand umbra vine
Sa ma ascund in ea

Am nevoie de tine
Ca fara Tine e pustiu
Tu dai culoare,tu dai viata
Doar Tu esti viu!

06.11.2008

§ 3 Responses to Am nevoie de Tine

  • Adrian Butisanu spune:

    Am intrat din greseala pe site-ul acesta,dar ce bine imi pare.Citesc,recitesc si tot asa.Felicitari pentru toate lucrurile minunate pe care le-ai adunat si le-ai scris.Dumnezeu sa te binecuvanteze.Sper sa reusesc sa ma intorc sa tot recitesc aceste minunatii si sper sa mai adaugi.Toate cele bune!

  • 3soul spune:

    Buna! Ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care se ocupa si de suflet, carora le pasa ce se intampla aici dar si dincolo. Felicitari pentru ca ai curajul sa fii o voce…(sau cuvant). Fie ca sa fii auzita si ceea ce faci sa nu ramana fara folos!

  • Raluca spune:

    foarte frumoasa Domnul sa va bine cuvinteze:)

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Am nevoie de Tine at Lavinia Florentina Rad.

meta

