Cantec mut

Martie 11, 2010 § 4 comentarii


 

In Armonia calda a disperarii
Iti cant azi tacerea nestemata
Pe aripi am praful uitarii
Zborului de altadata…
 
Cristalele gandurilor canta
Si-mi umplu obrajii si privirea
Nascand mareata simfonie
Cantand azi nemurirea…
 
Dar nemurirea nu-i a noastra
A incetat sa mai existe noi
Ti-am dat petalele de nufar
Si praf de stele inapoi…
 
Am incetat sa strang in palme
Un univers ce nu-I al meu
E timpul azi sa-l las sa plece
Caci sa-l pastrez e mult prea greu
 
Din universul tau de-atunci
Mi-au mai ramas putine randuri
Din tot ce am avut noi doi
Mai sunt doar versuri printre ganduri
 
 
Dar am sa zbor din nou uitand
Durerea zborului trecut
Lasand in urma praf de stele
O iau acum de la-nceput
 
04.02.2010

Tagged: ,

§ 4 Responses to Cantec mut

  • uneori spune:

    Daca in fiecare clipa ai asculta infinitul, ai simti eternitatea departarilor 🙂

  • Yochanna spune:

    Flore, ai niste trairi atat de profunde…. Ma macina.

  • Vlad spune:

    „Pe aripi am praful uitarii
    Zborului de altadata…”

    Cu aceste versuri te-ai ridicat mai presus de poezie. Sunt convins ca si Eminescu ar fi tresarit daca ar fi avut privilegiul de a le citi/auzi. Felicitari!
    Indiferent ce vor spune gurile rele (ca nu ducem lipsa…) nu abdica niciodata de la poezie. Ai un talent deosebit. Scutura „praful” de pe „aripi” si redescopera „zborul” insa nu-l dedica celor trecatoare… daca vrei sa dureze.
    Obisnuiam sa citesc cu discretie blogul tau si daca tot am indraznit azi sa interactionez prin acest comentariu, trebuie sa-ti multumesc pentru ceea ce faci si sa te incredintez ca nu este in zadar. Ai reusit sa aduci in vietile multora un crampei de lumina si culoare ca o floare care se incapataneaza sa ramana floare si sa se manifeste ca atare chiar si intr-un ocean de otrava – lumea, asa cum o stim azi.

    • Multumesc… Multumesc mult. Desi mi se intampla extrem de rar, am ramas fara cuvinte. Nu cred ca merit o asemenea descriere… totusi aceste cuvinte m-au incurajat enorm. As vrea sa pot sa iti rasplatesc dar ceea ce pot eu face e mult prea putin. Ma rog ca Dumnezeu sa o faca asa cum stie El mai bine.
      Eu nu pot decat sa iti multumesc.
      L. Florentina R.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Cantec mut at Lavinia Florentina Rad.

meta

