De atata timp…

Septembrie 1, 2011 § 1 comentariu


De-atata timp ma amagesc

Crezand ca merg spre bine.

Fara sa vreau ma-ndepartez

De tot ce-n viata mea iubesc

Si nu mai stiu daca cladesc

Ori am ruine…

.

De-atata timp eu am crezut

Ca viata mea e-n Tine

Dar doar acum realizez

Ca tot ce vreau ori ce traiesc

E doar un murmur nebunesc

Si mi-e rusine….

.

De-atata timp m-am inselat

Cand ma gandeam la mine

Si eu credeam ca naintez

dar nu vedeam ca eu traiesc

Un stil de viata fara sens

Fara de Tine…

.

Insa acum nu mai sunt orb

Ci am din nou privire

Si nu mai vreau sa mai gresesc

Nici lumea sa o mai iubesc

Nu vreau nimic sa mai doresc

Decat pe Tine…

.

Ma iarta azi de vina mea

Caci vreau sa am sfintire

Da-mi tu din harul Tau ceresc

Sa nu mai pot sa ratacesc

Doar pentru Tine sa traiesc

Da-mi Tu menire…

1 septembrie 2011

§ One Response to De atata timp…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading De atata timp… at Lavinia Florentina Rad.

meta

