Un vis,un dor,o dorinta

Septembrie 13, 2011 § Lasă un comentariu


Se zbate în mine un vis

Şi tresar, și caut, și strig

O altă șansă, un cer deschis

Să nu mai fie-n mine frig…

.

Şi visul meu respiră

Din ce în ce mai greu…

Vreau să mai simt!

Vreau să mai cred!

Salvează visul meu!

.

Se zbate în mine un dor

Cu ochii când privesc spre cer

Un dor de pace și de zbor

Un dor să pot să sper…

.

Şi dorul mi se stinge

Şi să-l aprind mi-e greu…

Vreau să mai simt!

Vreau să mai cred!

Salvează dorul meu!

.

Se zbate în mine-o dorință,

Ca să-l cunosc pe Creator,

Şi să privesc în ochii Lui

Să fiu nemuritor…

.

Dorința mea e vie

E-un vis, un veșnic dor…

Vreau să mai simt!

Vreau să mai cred!

Vreau până am să zbor !

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Un vis,un dor,o dorinta at Lavinia Florentina Rad.

meta

