Smerenie în lanțuri rupte

Aprilie 1, 2012 § 3 comentarii



Îmi văd neputințele și-n taină plâng și mă-ngrozesc

Eu nu am dreptul fiul Tău să mă numesc!

Îmi plâng păcatele fără de număr făurite,

Şi greu mă dor acele vremi trecute,

în care nu știam cum sa trăiesc…

.

Îți  văd suferințele și iubirea și mă-ngrozesc 

Eu nu am drept la raiul Tău ceresc!

în locul meu și biciul și osânda ai purtat,

Tu fiu de rege,pentru rob sacrificat…

Cum oare as putea să-Ţi răsplătesc?  

.

Îmi văd a mele lanțuri rupte și doresc 

Cu dor o viata-ntreagă sa-Ţi slujesc,

Căci  nimeni nu s-a coborât atât de-aproape

Spre al meu suflet chinuit de moarte  …

Nu pot decât sa mulțumesc!

.

Eu te-am urât,dar Tu ți-ai arătat iubirea

Eu te-am scuipat, Tu mi-ai dat nemurirea

Eu te-am lovit, Tu a mea rana ai legat 

Eu sunt tâlhar, Tu ai murit nevinovat!

.

Ajuta-ma să-ți prețuiesc iubirea

Ajuta-ma să îmi sfințesc trăirea

Ajuta-ma sa fiu cum Tu ai spus,

Să am gravat pe inimă „ISUS”.

01.04.2012

§ 3 Responses to Smerenie în lanțuri rupte

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Smerenie în lanțuri rupte at Lavinia Florentina Rad.

meta

