Culoare

Aprilie 19, 2012 § 13 comentarii


Image

Mă pierd în ziua ce a fost și cea ce va să vie

Şi uit că azi e tot ce am, uit ce înseamnă să trăiesc

Căci clipe ce-ntâlnesc  acum, nicicând n-or să mai fie

Şi-n loc nu pot să le opresc.

.

Şi trece timpul fără milă sau urmă de regrete

Sau poate mă înșel și trece doar viața mea necolorată

Şi o implor din alergarea ei, un strop ca să aștepte,

Să mai iubesc, măcar o dată…

.

Îmi  iau culorile de soare ca să pictez un viitor,

În care nu vor mai fi lacrimi, nici stele care nu iubesc,

Să uit a mele amintiri de gheață si lucruri care dor,

Să uit că azi îmbătrânesc…

.

Au fost șiroaie negre multe, dar azi în soare le-am pictat

E primăvară iar in mine, ce-a fost nu are azi valoare!

Ci să trăiesc prezentul, mai sfânt și mai curat,

Aceasta e culoare!

.

19.04.2012

http://www.mostwantedblog.org/2012/04/blog-power-18/

Articol inscris la  http://www.mostwantedblog.org/2012/04/blog-power-18/ cu tema Trecut vs. viitor. Judeci prin prisma a ce va fi sau a ce a fost? Ești atras mai degrabă de ieri decât de mâine? Din oglindă îți zâmbește cel care ai fost sau cel care vei fi?, tema aleasa de Psi, liderul de opinie al saptamanii.

Articole care imi plac din aceeasi competitie:

http://simonikool.blogspot.pt/2012/04/pictor.html

http://monstreurbane.wordpress.com/2012/04/16/psilocybin-3-2/

Tagged: , , , ,

§ 13 Responses to Culoare

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Culoare at Lavinia Florentina Rad.

meta

