File din jurnalul unui ceasornicar

Mai 1, 2012 § Lasă un comentariu


Image

Sunt ceasornicar de multa vreme…stiu foarte bine ce inseamna timpul. El e acelasi fie ca e vorba  de un ceas mic, fie ca e vorba de un ceas mare. Timpul nu trece mai greu cand e vorba de un ceas de diamante sau mai usor cand e vorba de un ceas ieftin si amarat.Timpul e acelasi… Oamenii vin la mine sa isi repare ceasurie.Ei vor sa stie cum trece timpul.Cu toate ca pot sa vada, sunt totusi orbi… Ei cred ca timpul trece,insa defapt eu cred ca timpul sta pe loc si cel ce trece sunt doar eu… si cel ce trece esti tu.
 E inca o enigma pentru mine… Daca trec eu, trece el, sau trecem amandoi. Sau poate el o ia intr-o parte si eu in sens opus…
 Si totusi… de ce se spune ca trece timpul? Eu am vazut atatea vieti trecute… Dar niciodata n-am vazut ca timpul sa se fi sfarsit sau sa fi trecut. Ciudat lucru!
Da timpu-i vesnic… infinit…trecatori suntem noi,viata noastra-i pe sfarsit!.
Spun unii ca timpul s-a schimbat, dar tind sa cred ca  e complet neadevarat… Nu timpul ci oamenii sunt ce-i ce s-au schimbat…
Nu timpul ci oamenii sunt cei ce vin si trec…
Ma gandesc sa le spun oamenilor de acum nainte ca ceasul nu masoara timpul, ci cum se scurge viata lor… insa atat de putini pricep asta…

Image

Spunem adesea ca avem destul timp in viata  sa iubim, sa zambim,sa avem credinta.Acum suntem prea ocupati.Acum n-ai timp, maine plangi ca pleci.Timpul ce-l credeai infinit s-a sfarsit fara sa dea de veste. Cat de mult blestem in ceasurile acestea.Iti spun cum trece viata dar nu cand se opreste…
 Ma intreb uneori cum ar fi daca nu ar exista ceasuri… sa nu mai fie timp, sau sa nu stim noi de el .  Desigur eu as fi fara loc de munca, dar asta nu ar fi   atat de grav.Sigur as gasi altceva de facut…
Printre suruburi, piulite si rotite… ma intreb daca mai are rost sa ma ocup de ceasuri… Oamenii probabil nu le vor intelege niciodata menirea…
Tic-tac.. Tic-tac… Tic-tac…
Gata! Inca unul reparat!
Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading File din jurnalul unui ceasornicar at Lavinia Florentina Rad.

meta

