Suflet drag

Mai 19, 2012 § 10 comentarii


O ,suflet drag,de ne-nțeles și nepătruns

Ce-atâta suferință și lacrimi ai ascuns

De ce suspini întruna și-alergi după himere

De ce nu-mi spui cuvinte? de ce alegi tăcere?

*

 O, suflet drag, cu chip de soare și furtună,

Tu-mi faci viaț-amară, dar tu mi-o faci și bună.

Tu-mi tulburi apa vieții dar o și limpezești.

Tu îmi inunzi ființa, dar mă și mistuiești.

*

O suflet ce în mine ca-ntr-o inchisoare ești,

Nu te cunosc adesea, nu știu cum te numești

Nu înțeleg ce vrei și care ți-e dorința,

Ori care îți e telul și care ți-e credința

*

O suflet drag tu-mi ești lumina din candelă,

Fără de care-s gol în viața-mi efemeră.

Tu porți un dor de cer în chipul tău de soare,

Un curcubeu de stele ce-s pline de valoare…

*

O, suflet drag, tu porți un chip de Dumnezeu

Şi zaci înstrâmtorat , o vreme-n trupul meu.

Tu ești o bogăție, în forma mea de lut

Îți cer sa îmi vorbești,dar glasul tău e mut

*

Iar eu tăcerea o ascult…

19.05.2012

Articol înscris la Blog Power, ediția 22 cu o temă propusă de Bianca tema fiind “Cuvinte cu mine. Ce mi-as adresa daca m-as intalni cu sufletul meu? Pentru ce m-as certa? Pentru ce m-as lauda? Mi-as ierta greselile?

Alte articole participante : http://ratzone.wordpress.com/2012/05/16/copac-rupt/http://simonikool.blogspot.pt/2012/05/taceri-printre-cuvinte.htmlhttp://nymphtamine.blogspot.com/2012/05/oglinda.html, etc…

Tagged: , , , ,

§ 10 Responses to Suflet drag

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Suflet drag at Lavinia Florentina Rad.

meta

